24 Haziran 2009 Çarşamba

Her güzel şey bitermiş bi gün öyle derler.Tanıdık bildik herşeyden uzak,huzur dolu,sen dolu o tatilde bitti.Şehrin alışıldık sıkıntısı ve şu iç bunaltıcı havasıyla boğulmaktayım.İşler,güçler,sorumluluklar..Ve beraberinde hoşgeldin depresyonum!
Korktum şimdi.Mutluluklar hep küçük,hep kısa süreli sanki..Bakınca aslında herşey güzel yine de.Sana odaklıya hayatım.E sen hayatımdasın.O her sıkıntıyı içine alıp öğütüpte geçiriyor ya.Ama dedim ya şu depresyon halleri,saniyelik değişimler işte onlar beni bitiriyor.
Demin söyledim,korktum ya hani.Bide her güzel şey bitermiş ya.Acaba dedim..Bak işte yine üzüldüm.
Bi film vardı o geldi aklıma,kocasını kaybetmekten ya da aşklarının bitmesinden deli gibi korkan kadının sonu..Bi şarkı vardı bitmeden bu rüya ölsem diyen..Yok canıım,daha neler..
İlaçlarımla barışmam lazım belki ya da hayatla.Ya da her saniye sorunsuz,sorumsuz;bıkıp usanmadan belki biraz da uslanmadan o çocuk hallerimizle yanında olmam.Ya da herşey olsunda ben yanında olayım işte.Belki de şu hallerimin körelmesi lazım biraz.
Ya ama ben mutluyum aslında..Pardon hangi sıkıntı,hangi depresyon?Yaz geldi.Hava güzel.Bak göğe,hadi gülümse!

1 yorum: