16 Eylül 2009 Çarşamba

öyle dolu ki içim.konuşmak istediğimde ya susturuluyorum yabişeyler takılıyor zaten boğazıma artık,konuşamıyorum.anlatmak istediğim öyle çok şey var ki aslında hani paylaşılsa belki sonuca varır dediğim.içimde kaldıkça hıçkırıklarım deli denen bi kadın oluyorum yalnızca.paranoyak şizofren hasta denen.yok efendim ama alim yanımı görün siz benim çünkü ben herşeyi görüyorum!
söylemek istediğim öyle çok şey var ki aslında.bakmayın mecalim de yok hani artık çok konuşmaya.o durmaksızın cümleler kuran,kurduklarımla sizi yoran dilim yok artık,sevinin hadi.'yeter' diyebiliyorum bazen artık..sadece o çıkıveriyor dudaklarımdan..
Tanrım biraz daha sabır nolur.yetmiyor verdiğin..

1 yorum:

  1. söz gümüşse,sükut altındır derler ya ben beceremem,sen yine de susma bence,içimize ata ata patlayalım mı yani...

    YanıtlaSil